Amy van der Aa

“Ik vind het fijn om zoveel mogelijk werk bij mijn collega’s uit handen te kunnen nemen om vervolgens als team werkzaamheden af te kunnen ronden”.
Terug naar het team
Line 5

Amy van der Aa (‘s-Hertogenbosch, 1984) heeft de opleiding Administratief medewerker doorlopen. In 2006 is zij gestart als administratief medewerkster. In de loop der jaren heeft zij kennis opgedaan op het gebied van HR en Administratie.

In de functie als Officemanager maakt Amy sinds oktober 2022 deel uit van het team bij Berlo en Nijmeijer. Amy is verantwoordelijk voor de dagelijkse orde op kantoor, ze zorgt ervoor dat haar collega’s zich op het werk kunnen richten zonder onnodige vertraging en neemt daar waar nodig werkzaamheden over.

Amy vindt het prettig te werken in een klein team, waarin de lijnen kort zijn. Op deze manier lopen organisatorische werkzaamheden soepel en efficiënt. “Ik vind het fijn om zoveel mogelijk werk bij mijn collega’s uit handen te kunnen nemen om vervolgens als team werkzaamheden af te kunnen ronden”.